SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, September 23, 2012

3 Boyutlu Nasrettin Hoca Pastasi( Nasrettin Hodja Cake)


Bugun sizleri ben, yani "Nasrettin Hoca" selamliyorum. Mubarek Kurban bayrami yaklasirken cocuklara soyle bir surpriz yapayim dedim:)).

Selam arkadaslar. Bugun model olarak calistigim Nasrettin hoca pastasini sizlerle paylasiyorum. Kurban bayrami yaklasirken cocuklara yonelik ilginc neler yapabilirim diye dusunurken, aklima bizim o sirin , tonton Nasrettin Hocamiz geldi. Umarim seversiniz.

Selam ve sevgi ile Allah'a emanet olun

7 comments:

zeynep said...

Süper olmus ellerine saglik bayildim....

Unknown said...

Zeynep Hanim cok tesekkur ederim.

Sevgiler

Mutfak Dili said...

Guzel fikir olmus canim Eline saglik olsun..

Unknown said...

Sibel çok güzel olmuş eline sağlık ....buara bende ikinci şeker hamurlu pastamı yaptım gelip bakmanı çok isterim....sevgiler yüksektopuklar77

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadaslar. Hemen geliyorum Pembe'cim:))

Sevgiler

ilhan said...

Bu nasıl kıyıp da yediniz? Ben herhalde 40 yıl uğraşsam yapamam. Ellerinize sağlık.

Unknown said...

Tesekkur ederim Ilhan Bey.