SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Monday, December 10, 2012

Amerikali Unlu Pastaci Kaysie Lackey Ile Uc Gunluk Blown Away Betty Kursum..


Bu hafta Amerikali unlu pastaci Kaysie Lackey ile 3 gunluk yorucu ama bir o kadar da harika bir egitime katildim. Tam bir yildir bu gunu bekliyordum. Neden bir yil diye sorarsaniz. Kaysie'nin kurslari oyle her an olan kurslardan degil. Ben de bu yil ki kursu kacirmamak icin bir yil onceden kaydimi yaptirdim. Uc gun boyunca sabah 9 aksam 7 surekli calistik. Aksam olunca otele kendimi zor atiyordum. Ama o kadar cok sey ogrendim ki, o yorgunluga degdi dogrusu. 

Kursta Betty adinda 5 yaslarinda bir kizi yaptik. Betty yagmurlu ve ruzgarli bir havada giderken ruzgar semsiyesini ucurdugu icin cok sinirleniyor. O nedenle de surat ifadesi sinirli ve endiseli:) Aslinda bence Betty icin Ugly Betty ismi daha uygun olurdu:)). 

Betty'i arabayla eve getirme faslimizda ilginc oldu. Betty oldukca buyuk bir yer kapladigi icin esimle arabaya sigdirana kadar cok ugrastik. E tabi bir de Betty'nin uc saatlik yol boyunca kucagimda seyahat ettigini dusunurseniz. Eminim acimissinizdir halime:) Bu arada arabanin kaloriferi calisinca Betty'nin semsiye sapi yumusayip dustu:( Ama Kaysie ile olan resmimizde duzgun halini goreceksiniz insaallah. 

Simdilik bu kadar arkadaslar. Bakalim onumuzdeki gunler de neler olacak...
Simdilik iki resim ekliyorum. Daha sonraki gunlerde kaysie ile cekilmis fotograflarimi da ekleyecegim insaallah.

10 comments:

pasta evim said...

Elleriniz dert görmesin, çalışmalarınız çok güzel her şey gönlünüzce olsun.
mine@pastaevim.com mail adresime İstanbulda vereceğiniz çiçek kursunuzla ilgili bilgi gönderebilirseniz çok sevinirim.

zeynep said...

Merhaba cok güzel görünüyor hayran kalmamak mümkün degil ellerinize emeginize saglik keske o imkanlar bendede olsa ama malesef insallah allah nasip ederse belki birgün olur ilerde:)tekrar tebrikler yaptiklarina hayranim sevgiler....

Unknown said...

Cok tesekkur ederim pasta evim. mailine gerekli bilgileri yolladim

Unknown said...

Zeynep Hanim insaallah siz de birgun hayirlisiyla alirsiniz bu tarz egitimler. Cok tesekkur ederim.

Sevgiler

Ozlem said...

heyy sen harikasin :) Kaysie den kurs..ben de istiyorumm:( kimbilir ne zaman. Biliyorsun ta en bastan beri takip ediyorum seni. Cok ilerledin, takdir ediyorum. Umarim sen de bu gelismenin farkindasindir. Cunku insan baskasinin gozuyle kendindeki degisimi farkedebilir. takipteyim sevgiler...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Ozlem. Bloguma ilk izleyici olan ve yorum yapan sendin:) O nedenle seni unutmam mumkun degil:)

Sevgiler

Anonymous said...

Merhabalar,

Benim size bir sorum olacak izninizle, Şeker hamurlu pastaları yaptıktan sonra buzdolabına koyabiliyor muyuz? Ben konulmaz diye biliyorum ama bazıları koyulur diyor. Siz nasıl muhafaza ediyorsunuz?

Unknown said...

Merhabalar.

Koymanizda hicbir sakinca yok. Sadece nemli ve cok sicak havalarda ozellikle yaz aylarinda dolaptan ciktiktan sonra bir nemlenme yapabilir ancak o da cok buyuk bir sorun yaratmaz. Size o bilgiyi verenler belki alt kaplamasinda erime yapabilen krem santi gibi malzemeler kullanmis olabilirler. Krem santi alltan erime yaptigi icin cok uygun bir alt kapla degil seker hamuru icin.

Sevgiler

Anonymous said...

merhaba istanbul da nerede ikamet ediyorsunuz?
elinizden kurs almak güzel olsa gerek.gerçekten sanat bu bence..

Unknown said...

Merhaba. Ben su an da Amerika'da ikamet ediyorum. Guzel yorumunuz icin de tesekkur ederim. Insaallah Onumuzdeki gunlerde Istanbul'da egitimlerim olacak.
Sevgiler