SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, March 26, 2013

Rensselaer Polytehnic University, Lighting Research Center Building pastam Amerika'nin unlu tasarim dergisi"AL" de yayinlandi


Rensselaer Polytehnic Universitesi, Lighting Research Center bolumunun 25.yil kutlamasi icin yaptigim Ligthing Research Center binasi pastam Amerika'nin Unlu tasarim dergisi "AL"de yayinlandi...
http://www.archlighting.com/lighting/the-lrc-celebrates-its-25th-anniversary.aspx?utm_source=newsletter&utm_content=jump&utm_medium=email&utm_campaign=ARCHLIGHTING_032613&day=2013-03-26
 linke tikladiktan sonra playlist kismina tiklayarak resimlere ulasabilirsiniz.
 Geceye katilan herkesin yogun ilgi gosterdigi pastam hem goruntu hem tad olarak cok begenildi.
Benim icin oldukca gurur verici bir calisma oldu

8 comments:

Nihal Erpeden said...

Tebrik ederim. İste parayla pulla ölçülemeyecek bir mutluluk bu. Başarılarınızın devamını dilerim. Sevgiler.

Unknown said...

Nihal Hanim cok tesekkur ederim. Kesinlikle oyle...

adriana1983 said...

tebrikler senin adına çok mutlu oldum ve gurur duydum ben de aile içi yaptığım pastalardan sonra ilk siparişimi aldım yarın teslim edeceğim senin pastaların gibi değil ama bir yerlerden başlamak lazım

Unknown said...

Adriana1983 cok tesekkur ederim. Ben de seni tebrik ederim. Insaallah devami artarak gelir:)

Unknown said...

Senin adına çok sevindim...Gurur verici daha çok başarılar dilerim...Kesin dönüş sizin Nisanda değilmiydi dönüyomusunuz kurs işini ne yaptın varmı katılımcı ne zamandır bloglara bakamadım en son haberleri kaçırdım...kendine iyi bak .

Unknown said...

Tesekkur ederim. Kursa talep oldukca iyi. Ancak tarihi buradaki islerimden dolayi ileriye attim.

Sevgiler

Sanattryemek said...

gercekten cok emek harcamıssınız cok guzel olmus kısa surede cok hızlı gelıstırdınız kendınızı sızı hayranlıkla ızlıyorum basarılarınızın devamını dılıyorum
elınıze saglık sevgıler

Unknown said...

Tesekkur ederim Sanattir yemek.

Sevgiler