SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, May 22, 2012

Wedding Cake

Ayse Hanimin dugunu icin yaptigim 5 katli dugun pastasi. Pastanin tasarimini Ayse Hanimin istekleri dogrultusunda hazirladim. Kendisi kirmizi kurdele ve kirmizi ciceklerle dekore edilmis bir dugun pastasi isteyince kirmizi ve beyaz kombinasyonlu oldukca sade ve ayni zamanda renkli bir pasta calismasi cikti ortaya.
Ayse Hanima ve esine mutluluklar diliyorum.

9 comments:

Mutfak Dili said...

Canim eline saglik olsun.
Evlenesim geldi simdi ne olacak..))

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadasim. Yapalim sana bir yildonumu pastasi soyle 16 katli:)))her yila bir tane:))

u.aydin said...

cok guzel olmus hayatim,ellerine saglik sevgilerle.

pembe kekik said...

Sade ve şık olmuş.Ellerine sağlık.Ben çok beğendim.Mutlu olsunlar.Sevgiler.

Unknown said...

Sibel eline sağlık çok şık olmuş sevgiler....

Unknown said...

Tesekkur ederim u.aydin.

Cok tesekkur ederim pembe kekik.

Sagol pembe'cim.

Sevgiler

Demlikalem said...

Harika gorunuyor ellerinize saglik..

Unknown said...

Ellerine sağlık Sibelciğim. Çok güzel görünüyor. Kırmızı ve beyazın asaleti tartışılmaz zaten. Sevgiler...

Unknown said...

Tesekkur ederim Demlikalem.
Sagolun Ulku'cum. Renk konusunda sana katiliyorum.
Sevgiler