SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, January 21, 2012

Baby Shower Cake

Sevgili Nida'nin yeni dogacak oglu icin yaptigim baby shower pastasi. Nida pastanin uzerinde bir bebek arabasi ve bebek arabasini suren bir kiz cocugu ( Bu kiz cocugu dogacak bebegin kendinden bir yas buyuk ablasi oluyor. :) olmasini isteyince ben de kendi olustudugum tasarimla boyle bir pasta hazirladim. Umarim seversiniz.
Sevgiler

18 comments:

Deli Kız Pınar Mutfakta said...

hepsi harika ellerine sağlık canım .nasıl birşeysin sen yaaaaaaaaaaa

Gülsüm Güven Tuncer said...

Harika.. Ellerinize sağlık

Nina said...

Lovely, lovely! :)

Anonymous said...

Tek kelimeyle super olmusss bayildim:)ahu

Unknown said...

Sevgili pinar cok tesekkur ederim.Cok naziksin:)

Gulsum hanim. cok tesekkur ederim.

Dear Nina, thank you.

Anonymous, tesekkur ederim.:)

u.aydin said...

super bir sey olmus bu.hayranim vallahi.ellerine saglik.sevgilerle.

marifet ellerimizde said...

yaptıklarına baktım.yine harikasın:)daha çok resım koy desem cok seymı ısterım:))))))))))))))

Unknown said...

U.aydin Cok tesekkur ederim. Cok naziksiniz.

Marifet ellerimizde tesekkur ederim. Ben de daha cok sey yapmak istiyorum ama:)) Cok sagol.

Sevgiler

neslice tarifler said...

Nida Hanım bir tasla iki kus birden vurmuş. Cocuklarının ikisi de bir pastada buluşmuş ne guzel. Yaratıcılığınız süper. Ellerinize saglık.

Unknown said...

Tesekkur ederim Neslice.

Sevgiler

createwithmom said...

beautiful cake

Unknown said...

Thank you.

See you

caferengigül said...

Çok güzel bir pasta,elinize sağlık.Renklerin uyumu süper.

Unknown said...

Tesekkur ederim caferengigul.

Anonymous said...

pastan müthis olmus canim tablo gibi duruyor adeta bravoo vallah ellerine saglik :)

Unknown said...

Tesekkur ederim Nese.

Sevgiler

Ozlem said...

Merhabalar.Blogunuza gelmeyeli uzun zaman oldu, ne guzel calismalar yapmissiniz boyle. Pastalar cicekler hepsi birbirinden guzel. Bu pasta da oyle olmus, renk uyumunu cok begendim. Amerikadan donmeseydik ben de biraz daha ustune dusecektim bu pasta isinin. Kismet, yarim kaldi. Basarilarinizin devamini diliyorum, ankara da kurs verirseniz gorusuruz belki. Sevgilerle. Ozlem.

Unknown said...

Merhaba Ozlem hanim. Cok tesekkur ederim. Insaallah siz de kaldiginiz yerden devam edersiniz. Amerika bu konuda buyuk firsat. Malzemelerin ana merkezi oldugu icin herseye ulasmak mumkun. Gorusmek uzere

Sevgiler