SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, April 17, 2012

Wedding Anniversary ( Evlilik Yildonumu Pastasi)

Herksese selamlar,
Bu yildonumu pastasini gecen sene evlenen genc bir ciftin birinci evlilik yildonumu icin yaptim. Pastayi kendileri icin surpriz olarak yaptiran hanimefendi genc ciftin dugun pastalarinin aynisini onlara yildonumu hediyesi olarak yaptirinca hem cok hos bir surpriz hem de nostalji oldu...


10 comments:

Unknown said...

Ellerin dert görmesin canım. Çok güzel olmuş.

zeys said...

cok guzelmıs bızımkı de yaklastıı :))

bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :)Sevgilerrrrr...
http://zeysfashionroom.blogspot.com/

neslinin atölyesi said...

ellerinize sağlık harika görünüyor. hem de çok güzel bir fikir, inanılmaz bir nostalji olmuş bence, işin kötüsü ben kendi düğün pastamı hatırlamıyorum. fotoğrafları karıştırmam lazım onun için :)) ayrıca sizi mimledim arkadaşlarım sayesinde yanıtsız bırakmazsanız sevinirim. sevgiyle kalın. http://neslininatolyesi.blogspot.com/2012/04/mim.html

Unknown said...

Ulku'cum cok tesekkur ederim.

Zeys tesekkur ederim. Hosgeldin, sefalar getirdin:)

Neslininatolyesi tesekkur ederim. Evet cok ilginc bir surpriz. Boyle surprizci anneler her eve lazim:))
Mimlere su anakadar hic yanit vermedim.(Yanlis anlasilmasini istemem sadece ozel sorulari genelde yanitlamamayi tercih ettigim icin. Anlayisla karsilarsin umarim.) Beni mimledigin icin de ayrica tesekkur ederim. Birazdan bloguna gelirim insaallah:)

u.aydin said...

harika bir pasta olmus,isinin ehli belli oluyor canim;ellerine saglik,sevgilerle.

Unknown said...

U.aydin cok tesekkur ederim. Cok kibarsin:) sagol.

Sevgiler

Unknown said...

Eline sağlık çok şık...sevgiler

Unknown said...

Tesekkur ederim Pozitif pembe.
Sevgiler

Noblesse said...

bu da bambaşka bir sanat, harika görünüyor, ellerine sağlık.

Unknown said...

Noblesse cok tesekkur ederim.

Sevgiler