SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, March 6, 2012

Cikolata Kasesinde Meyve Salatasi

Hem kase, hem yenilebilir hem de lezzetli...Daha ne istersiniz ki! Bu kaseler harika...Meyvelerinizi yedikten sonra uzerine bir de cikolata yemek eminim hepinizi mutlu edecektir. Biz cok sevdik bu cikolata kaseleri. Siz de deneyin derim. Misafirleriniz gelmeden birkac saat once hazirlayip onlara cok sik bir sunum yapabilirsiniz. Ben kaselerimi dun aksam hazirlamistim. Bugun de esime ve cocuklarima surpriz olarak ikram ettim.
Sevgiler

12 comments:

Mutfak Dili said...

Canim eline saglik olsun harika olmus.
Resim icin bence yeterli isik var yalniz yapman gereken senin isik tarafta durman olacak.
BU resimde isik soldan geliyor. O zaman sen isiga arkani donerek cekmen lazim ve evde cekerken makinenin flash`ini kapat.
Ve bedava resim programi var istersen onu indir bir az ayar yapsan harika resimler cikar ortaya.
Sevgiler canim..
Aslinda benimde evimde isik cok gelmiyro disaridan. Zor resim cekiyorum bazen..

Unknown said...

Cok sagol canim. Aslinda esim bana surekli isik tarafindan cek diyordu ama ben hep tersini yapiyordum:) Ev cok karanlik oluyor. Bugun sansima gunes vardi. Cok iyi oldu verdigin bilgiler.

Sevgiler

Erguvan Vakti said...

Muhteşem bir sunum,çok da lezzetli,ellerine sağlık.
Sevgiler.

pembe kekik said...

Ellerine sağlık.Harika bir ikram ve sunum.Sevgiler:)

Unknown said...

Yine çok güzel olmuş Sibelciğim. Ellerin dert görmesin. çok güzel bir sürpriz olmuş. En kısa zaman da ben de denemek istiyorum. Sevgiler...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Erguvan Vakti.

Tesekkurler Pembe Kekik.

Sagol Ulku'cum. Valla senin hizina yetisemiyorum:) her gune bir menun var masaallah.

sevgiler

yemekbiraşk said...

çok şık olmuşlar acılı günümde yanımda olduğun için çok teşekkür ederim sevgilerimle seval

Unknown said...

Seval Hanim cok tesekkur ederim. Tekrar basiniz sagolsun. Allah mekanini cennet kilsin babanizin.

Egeden Tarifler said...

Harika görünüyor :)

Unknown said...

Tesekkur ederim Ege.

Sevgiler

Unknown said...

Hıımmm hem çikolata keyfi hemde meyve özellikle çilek ben çok yakıştırırım bu tadı sunumda müthiş elinize sağlık evdekiler bayram yapmıştır....sevgiyle kalın

Unknown said...

Tesekkur ederim Pozitif Pembe.

Sevgiler