SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, April 21, 2012

Baby Shower Cake For Girl-Mimler Hakkinda Aciklama

Bu pembis renkli pastayi onumuzdeki gunlerde insaallah dogacak kucuk bir hanimefendinin baby shower'i icin yaptim. Pastamizin temasini bebek esyalari olusturuyor. Biberonu, onlugu, patigi, aynasi, besigi. emzigi... 

Bebegin kiz oldugu pastasindan belli, tum kiyafetleri ve esyalari etrafa sacilmis:)) Simdiden modayi takip ediyor anlasilan:)

Buradan annemize hayirli ve kolay bir dogum kucuk bebegimize de Allah'tan hayirli bir omur diliyorum.

Baslikta da yazdigim gibi bloglar arasi mimler hakkinda kisa bir aciklamada bulunmak istiyorum. Blogumu actigim gunden itibaren uc kez mimlendim. Oncelikle bu arkadaslarima beni bu mimlere layik gordukleri icin tesekkur etmek istiyorum. Ancak hicbir mime cevap vermedim ve vermeyi de su an icin hala dusunmuyorum. Bu konuda kimseyi kirmak ve beni mimleyen arkadaslara saygisizlik yapiyormus gibi gozukmek ve kendim de kirilmamak adina tum arkadaslardan ricam lutfen bana mim yollamayin. En son mimi bana layik goren sevgili http://neslininatolyesi.blogspot.com/ arkadasima da cok tesekkur ediyorum. Umarim beni anlayisla karsilarsin.

8 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Arkadasina kolay bir dogum dilerim.
cok guzel olmus yine pasta. ellerine saglik...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Seyhan.

Sevgiler

u.aydin said...

ellerine saglik,cok guzel olmus,sevgilerle.

Unknown said...

U.aydin cok tesekkur ederim.
Sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com said...

CANIM BEN GELDİM
ARKADAŞLARIN DİLEKLERİNE KATLIYORUM
MMMM NEFİS OLMUŞ CANIM
:)

Unknown said...

Bir kase lezzet cok tesekkur ederim. Hosgeldin sefalar getirdin:)

mine said...

ya çok tatlı hayırlısıyla,sağlıkla kucağına alsın inşaAllah annesi darısı aylardır yatakta olan miniğini kucağına almak için bekleyen arkadaşımın başına

Unknown said...

Amin mine. Allah hepsinin yardimcisi olsun.