SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Thursday, September 15, 2011

Renkli Macaron






Macaron tarifini kis aylarinda yapip yayinlamistim. Bu seferki macaronumun farki renginin pembe olmasi. Tarifte ki tek farklilik icerisine gida boyasi eklemem oldu.


Bir de denemek isteyen arkadaslara yol gosterici olmasi acisindan hamurun tepsiye sikilip kurumaya birakildiktan sonraki halinin fotografini koydum. Hamurun resimdeki gibi parlak ve puruzsuz olmasi gerekiyor.

Deneyecek arkadaslara simdiden kolay gelsin.

Tarif icin asagidaki linki tiklayiniz.


7 comments:

Unknown said...

bir türlü denemeye cesaret edemedigim bir tarif.ellerine saglık.

LeylaK said...

hala macaron korkum var ve şimdilik yapmaya hiç niyetim yok :) ama bunlar harika. ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadaslar. Bence her ikinizin de kolaylikla yapabilecegi bir tarif. En yakin zamanda sizin macaronlari bekliyorum:)

Sevgiler

pembe kekik said...

Çok güzel görünüyorlar:)Ellerinize sağlık.

Unknown said...

Tesekkur ederim pembe kekik.

Sevgiler

ıhlamurcum said...

Macaronlara bayıldım, elinize saglık

Unknown said...

Çok teşekkür ederim İhlamurcum .

Sevgiler