SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, September 18, 2011

Halloween Pastasi (Cadilar Bayrami Pastasi)


Bu seferki pastamiz kanli, orumcekli, oyulmus gozlerle dolu...yani kisacasi igrenc birsey:)) Su siralar Amerika'da cadilar bayrami arefesi oldugu icin hemen hemen tum marketlerde orumcekler, kesik eller, bacaklar....gibi turlu turlu sey gorunce ben de bunlardan yola cikarak bu aya hitab eden soyle igrenc bir pasta yapayim dedim.:)) Saka bir yana farkli modeller uzerinde calisip kendimi gelsitirmek icin onume cikan her firsati degerlendiriyorum. Uzun zamandir Debbie Brown'in bu tasarimini yapmayi dusunuyordum. Hazir elime firsat gecmisken bunu hemen degerlendirmem lazim dedim ve bu pastayi yaptim.

Umarim begenirsiniz.

Sevgiler

12 comments:

pembe kekik said...

Çikolatalı pastadan ilk defa korktum.Örümcekler çok gerçek,gözler?
Ellerine sağlık,pasta yapmak bir sanat.Sevgiler:)

Unknown said...

Çok teşekkür ederim canım...

Sevgiler

Peygamberim İzinden said...

Bu iştah açıcı değil ! Bu pasta hemen tüketildi mi? Ellerinize sağlık kim hazırladıysa çok becerikli..
Allah'a Emanet Olun..

Unknown said...

Emine hanim pastanin dis gorunusu cok itici ama ici cok lezzetliydi:)) Pastayi ben hazirladim. Begenmenize sevindim. Cok tesekkur ederim.
Siz de Allah'a emanet olun.

Selam ve sevgi ile...

KURABİYECİCİ said...

Ellerine saglik goruntudeki igrenclik belki ama iscilige bakarmisin.Cok ama cok guzel olmus ben bayildim lezzetinden de hic suphem yok

Unknown said...

Cok tesekkur ederim kurabiyecici. Sen nasilsin? malzeme olayini halledebildin mi? Herhangi bir sorun olursa yardimci olmaya hazirim.

Sevgiler

neslinameblog.blogspot.com said...

Kiz ben bu pastayi hayatta yemem :) Ellerine saglik :)

Unknown said...

Nesliname, dis gorunusune bakinca yenmeyecek gibi gozukse de ici cok guzel:))

Sevgiler

lezzet sefasi said...

Iyyyy gercekten yirenc olmus , saka bir yana cok emek verilmis bu pastaya.
Kendini baya gelistirmisin. Kolaylikla rdiliyorum
Virginia dan sevgiler
Sefa

Unknown said...

Tesekkur ederim Lezzet sefasi.

Sevgiler

mintinin dünyası said...

selamlar arkadaşım.ziyaretin mutlu etti bebni.ben de koştum sana.ve bu müthiş pasta da kalıverdim.ellerine sağlık

Unknown said...

Mintininmutfagi, cok tesekkur ederim. Bazen o kadar yogun oluyorum ki inan bloglara girecek vakit bulamiyorum. Kimse darilmasin lutfen yoksa tum blogleri ziyaret edebilmek isterim.

Sevgiler