SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, September 18, 2011

Halloween Pastasi (Cadilar Bayrami Pastasi)


Bu seferki pastamiz kanli, orumcekli, oyulmus gozlerle dolu...yani kisacasi igrenc birsey:)) Su siralar Amerika'da cadilar bayrami arefesi oldugu icin hemen hemen tum marketlerde orumcekler, kesik eller, bacaklar....gibi turlu turlu sey gorunce ben de bunlardan yola cikarak bu aya hitab eden soyle igrenc bir pasta yapayim dedim.:)) Saka bir yana farkli modeller uzerinde calisip kendimi gelsitirmek icin onume cikan her firsati degerlendiriyorum. Uzun zamandir Debbie Brown'in bu tasarimini yapmayi dusunuyordum. Hazir elime firsat gecmisken bunu hemen degerlendirmem lazim dedim ve bu pastayi yaptim.

Umarim begenirsiniz.

Sevgiler
Post a Comment