SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, May 8, 2011

Calla Lilies Pastam Ayin Pastasi Secildi

Bu sabah aldigim bir mail beni cok mutlu etti. Calla lilies pastam icingonline sitesinin duzenledigi yarismada ayin pastasi secildi. Benim icin cok sevindirici bir haber. Odulum de gift card :)) gift card olmasi da ayrica sevindirici bir durum.

Mutlulugumu sizlerle de paylasmak istedim.

Selam ve sevgiler

12 comments:

Sanattryemek said...

tebrik ederim cook;)
anneler gunuzude kutluyorum

Unknown said...

Cok tesekkur ederim. Mutluluguma ortak olman beni cok sevindirdi.
Senin de anneler gunun kutlu olsun.

Sevgiler

Mutfak Dili said...

Merhaba. Amerikada yaşıyorsunuz her halde. Kolay gelsin. Elinize saglık. Pasta harika gözüküyor. Amerikada yapdığınıza göre malzemeyi de burdan temin etmişsinizdir. Nerden aldığınızı öğrene bilirmiyim? Teşekkürler.

Unknown said...

Merhaba. Evet Amerikadayim. Tesekkur ederim. Malzemeleri aldigim yerlerin linkini size mail ile yollayabilirim.

Selam ve sevgiler

KURABİYECİCİ said...

çok güzel ve kusursuz görünüyor ellerine sağlık ilk fırsatta bende yapacağım iznin olursa

Unknown said...

Tesekkur ederim. Elbette yapabilirsiniz. Cok sevinirim. Pastanizin resimlerini bekliyorum.

Sevgiler

zeynep -ipek butik pasta said...

Tebrik ediyorum,pastan gerçekten çok güzel görünüyor.

Unknown said...

Tesekkur ederim Zeynep-Ipek Butik Pasta arkadasim.

Sevgiler

Cafe Pepela said...

Kesinlikle hak etmiş(siniz)
Can-ı gönülden tebrik ediyor ; sevgilerimi gönderiyorum..

Unknown said...

Cok tesekkur ederim sevgili Pepela. Seni blogumda gormek beni cok mutlu etti.

Selam ve sevgiler

Aybike Ceylan said...

Ellerinize saglik ve de cok tebrikler.

Biz de Amerika'dayiz, Texas'da:)

Sevgi ve selamlar...

Unknown said...

Tesekkur ederim Aybike hanim. Cok memnun oldum.

Sevgiler.