SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, April 17, 2011

Kadin Cizmeli Dogum Gunu Pastasi (Woman Boot Cake)


Kadin cizmeli bu pastami sevgili  arkadasim Gul'un arkadasi ( Ayni zamanda benimde) Nilay icin yaptim. Gul Nilay'in dogum gunu icin surpriz bir pasta yaptirmak istedigini temanin da kadin cizmesi olmasini istedigi soyleyince yogun ugraslarim sonunda ortaya boyle bir cizme cikti.

Cizmemi Gum pastten yaptim. Cizmenin yapim asamasi oldukca zahmetliydi fakat Gul cizmeyi gorup harika olmus dedikten sonra ben de tum yorgunlugumu unuttum.

Nilay'cim canim arkadasim buradan dogum gununu bir kez daha kutluyorum.

Selam ve sevgi ile Allah'a emanet olun.

No comments: