SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, January 6, 2012

Tahinli Un Kurabiyesi Ve Cicek Kursu Kayitlarina Devam...

Tum arkadaslara selamlar. Umarim herkes iyidir...

Un kurabiyesini cok severim. Uzun zamandir tahinli un kurabiyesini denemek istiyordum ama bir turlu firsat bulamiyordum. Bugun SeMaVeR arkadasimizin blogunda gezinirken onun yaptigi tahinli un kurabiyelerini gorunce kollari sivayip girdim mutfaga. Oldukca pratik ve kolay bir tarif. Eger tahini seviyorsaniz, ceviz ve tahinli agizda eriyen guzel bir kurabiye. Simdi gecelim tarifimize.(Tarif SeMaVeR arkadasimizin tarifinin yarim olcu uyarlanmis halidir.)

Malzemeler
  1. 1 Turk kahvesi fincani tahin
  2. Yarim su bardagi siviyag
  3. Yarim su bardagi pudra sekeri
  4. 1 su bardagi cekilmis ceviz
  5. vanilya
  6. Alabildigi kadar un
Un haric tum malzemeleri karistiriyoruz. Karisin malzemelerimize kulak memesi kivamina gelinceye kadar un ilave ediyoruz. Hazir olan hamurumuza benim yaptigim gibi kalipla ya da elinizle yuvarlayarak sekil verdikten sonra 180 derecede pisirin. Kurabiyelerimiz soguduktan sonra uzerlerine pudra sekeri dokup servis edebiliriz.
Afiyet olsun

12 comments:

birincisin said...

Harika görünüyorlar ellerine sağlık:)

Unknown said...

Tesekkur ederim birincisin.

Sevgiler

u.aydin said...

Çok leziz görünüyorlar.ellerine sağlık sevgiler.

pompişCE said...

ay ne cici şeyler onlar öyle..elina sağlık

SULTANLARIN DÜNYASI said...

ellerinize sağlık un kurabiyesi başlı başına harikayken tahinle dahada güzel olmuştur

Unknown said...

u.aydin, tesekkur ederim.

pompisCE, cok tesekkur ederim.

BASITTARIFLER, ben de un kurabiyesini cok severim. Tesekkurler.

Sevgiler

cafemuss said...

Elinize sağlık çok güzeller :)

Unknown said...

Tesekkur ederim cafemuss.

Sevgiler

Unknown said...

Cok ciciler, ellerin dert görmezsin canim

Unknown said...

Tesekkur ederim Ayla..

Sevgiler

canimçektipişirdim said...

cnm buda çok güzel olmuş linzer kurabiyesini deneyip yayınladım gerçekten çok güzel bi kurabiye..bunu da deneyeceğim inş..

Unknown said...

Tesekkur ederim Canim cekti arkadasim. Senin kurabiyelerini gordum. Gercekten cok guzel olmuslardi. Insaallah bunu da begenirsin,

Sevgiler