SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, December 3, 2011

Chocolate Chip Kurabiye

Buyuk oglum chocolate chip cookie hastasi. Bir haftadir, "anne chocolate chip cookie yapar misin?" israrlari sonucunda  nihayet bugun yapabildim. Gercekten enfes ve agizda dagilan harika kurabiyelerimiz oldu. Denemek icin hic dusunmeyin derim...
Malzemeler
  • 226 gr tereyagi oda sicakliginda olacak
  • 3/4 cup esmer seker
  • 1/4 cup pudra sekeri
  • 1 cay kasigi vanilya
  • 1 buyuk boy yumurta
  • Yarim cay kasigi karbonat
  • 2 cup un
  • 2 cup damla cikolata
Ilk olarak yagimizi ve sekerlerimizi stand mixerimizde ( Mixer yoksa elinizle yogurabilirsiniz.) krema haline gelinceye kadar cirpiyoruz. Daha sonra bu karisima, vanilya, yumurta, karbonat ve unumuzu ekleyip iyice cirpiyoruz. Son olarak 2 cup damla cikolatamizi da ekleyip karistirdiktan sonra, yagli kagit serilmis firin tepsimize 1 yemek kasigi kadar hamurumuzdan dokup hafif bastiriyoruz ( Ben buyuk boy kurabiye istedigim icin  yemek kasigi kullandim. Siz daha kucuk kurabiyeler isterseniz 1 tatli kasigi dolusu hamur ile boyut olarak daha kucuk kurabiyeler elde edebilirsiniz.) Tum kurabiyelerimizi tepsimize yaydiktan sonra orta derecede, kurabiyeler kahverengilesene kadar pisiriyoruz. 
Afiyet olsun.

Sevgiler

17 comments:

Erguvan Vakti said...

Ben de yapayım bari,oğlum çikolata hastası,iyi pazarlar.

pembe kekik said...

Eline sağlık.Çok güzel görünüyor.Oğluna da afiyet olsun.Sevgiler.

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadaslar...

Sevgiler

LaMa said...

Merhaba kitadasim, bir selam edeyim demistim ne goreeyim en sevdigim ama su ana dek hic de basarili yapamadigim (son denemem 4 yil onceydi!) ccc :)
sevgiler

Unknown said...

Merhaba sevgili LaMa. Hosgeldin bloguma. Bu tarifte insaallah sikinti yasamazsin. Sonucunu merakla bekliyorum:))

Sevgiler

Unknown said...

Kahvemin yanına müthiş yakışırdı bu kurabiyeler..
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Unknown said...

Tesekkur ederim Hayat Cafe. Gercekten kahve ile cok uyumlu bir tat..

Sevgiler

motto said...

Seni tanidigima cok memnun oldum.calismalarin oldukca basarili.Ayrica uc cocukla birlikte seni ayrica tebrik ediorum.
Tariflerini deniycem mutlaka...
Cok opuorum...sevgiler...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim sevgili motto. Ben de tanistigimiza cok memnun oldum. Gorusmek uzere...

Sevgiler

Marifetli Cadı said...

Merhabalar, bloguma hoş geldiniz, bende sizdeyim bu güzel tarifler kaçarmı hiç değilmi ;D en kısa zamanda bende deneyeceğim yalnız işin kötü tarafı bu cup olayı. çözdüğüm an hemen yapacağım, öpüyorum...

Unknown said...

Merhaba Marifetli Cadi. Sen de benim bloguma hosgeldin. Cup olculerini mutfak esyasi satan yerlerden temin edebilirsin. Ben bir ara onlarin gram olcusunu yazarim insaallah.

Sevgiler

Agata said...

Stupenda ricetta!!!
A presto!

Unknown said...

Grazie Agata:)

A presto! ( Gorusmek uzere)

zeymurancafe said...

kurabıyeler nefıs gorunuyor ellerıne sağlık canım,sevgıler..

Unknown said...

Tesekkur ederim Zeymuran.

Sevgiler

Anonymous said...

çok lezzetli görünüyorlar ben de yapmaya karar verdim fakat şu an fırında rezil halde kendilerini salmış, sıvılaşmış ve kek şeklini almış durumdalar :/ beceremedim :(

Unknown said...

Naley'cim tarifteki malzemeleri birebir ve dogru malzeme kullandiysan hic sorunsuz olmasi gerekirdi. Firindayken kurabiyeler gevseyecek ama tamamen degil tabi:) Insaallah bir daha ki sefere olur.

Sevgiler