SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Thursday, March 3, 2011

Dondurmali Kara Orman Pastasi


Malzemeler

  • 450 gr kaymakli dondurma
  • 450 gr kakaolu biskuvi (Rondodan gecirilmis)
  • 2 adet ufak dogranmis muz
  • 200 gr dondurulmus ya da taze frambuaz
  • 100 gr findik (Rondodan gecirilmis orta irilikte)
Uzeri icin

  • Cikolata sosu

Dondurmamizi buzluktan cikardiktan sonra 15 dakika kadar buzdolabinda tutalim. O sirada kakaolu biskuvilerimizi rondodan gecirip icerisine dogranmis muzlarimizi, frambuazlarimizi ve findigimizi ekleyip hafif karistiralim. Daha sonra dondurmamizi da icine karistiralim.Hazir olan karisimimizi  diledigimiz bir kalibin icerisine yagli kagit seripesit sekilde yayalim. Pastamizi buzluga koyup yemeden 6-7 dakika once cikartip uzerine cikolata sosu dokerek afiyetle yeriz.

( Ben tek kisilik kalip kullandim. Bir porsiyon bir kisi icin yeterli oluyor.)

8 comments:

İkiz Annesi said...

Mükemmel bir görüntüsü var.Benim gibi dondurma sever için harika bir tarifen yakın zamanda deneyeceğim.
Ellerine sağlık canım:)

Unknown said...

Tesekkur ederim. Ben de cikolata tutkunuyum ve cikolatali tatlar her zaman favorim olmustur. Bu pasta bizim evin favori pastalarinin basinda geliyor. Tadi oldukca hos. Denedikten sonra umarim begenirsin.:))

Sevgiler

zeynep said...

ya goruntusu bile YE BENI diyor, ellerine saglik Sibelcim...yalniz ben buralarda donmus franbuaz aramistim bulamadim nereden buluyorsun?

Unknown said...

Canim ya daha yeni gordum yorumunu. Price Chopper'da dondurulmus urunler var ya hani milfoylerin oldugu bolum. Orada dondurulmus meyveler var. Oradan bulabilirsin. Insaallah haftaya bana gelince sana yaparim aynisini:)

muhabbetsofrasi said...

kışın dondurma yiyemiyorum ben ama yazın denicem inşaAllah

elinize sağlık

Unknown said...

Tesekkur ederim. Insaallah hosunuza gider.

Selam ve sevgi ile

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! said...

sibelcim bayilirim kara orman pastasina! ;) enfes görünüyor, harikada sunmussun.. ellerine emegine saglik..kocaman sevgiler

Unknown said...

Cok tessekur ederim. Begenmene sevindim. Insaallah daha guzel sunumlarla bulusmak dilegiyle.

Selam ve sevgi ile..