SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, February 27, 2011

Bathtub Cake ( Kuvet Pasta)


Bu sirin pastayi kisa bir sure once tanistigim Mirco arkadasimizin yakin dostu Michael icin yaptim. Mirco arkadasinin dogum gunu icin surpriz bir pasta yaptirmak istedigini soyledi. Tasarim olararakta kuvette muzik dinleyip, kopuk banyosu yapan Michaeli ve onun kullandigi dus jeli, sampuan, terlik gibi aksesuarlarini yapmami istedi. Tum aksesuarlarin fotograflarini bana gonderdi. Ben de fotograflardan yola cikarak tum aksesuarlari yapmaya calistim. Umarim Michael bu surprizi begenir.

7 comments:

İkiz Annesi said...

Mıchael beğenirmi bilmem ama beğenmezse ben döverim kesin:)
Şaka bir tarafa ben bayıldım harika olmuş.Ellerine sağlık.

Unknown said...

Cok sagol. Michael begenmezse hemen sana yonlendiririm:)))

Unknown said...

Cok tesekkur ederim. Begenmene sevindim. :)

Ozlem said...

Woooww..çok güzel görünüyor, Çok hoş olmuş, onlara beğenmezse bana gönder pastayı. adresim: ......orlando/FL :))

Unknown said...

Tesekkur ederim. Bugun teslim ettim ve cok begendiler. Senin icin baska bir tane hazirlayip yolluyorum:))

elifegulistan said...

Cok orjinal bir pasta olmus. Insan kesmeye kiyamaz:) Ellerinize saglik.

Unknown said...

Tesekkur ederim elifegulistan.

Sevgiler