SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, December 1, 2012

Baby Shower Cake

Canim arkadasim Serabin oglusu Yigit bey icin yaptigim baby shower pastasi. Pastamin tasarimi tamamen bana ait. Baby showerlar'da hediye konulan hediye cantasinin pastaya donusturulmus hali. Hatta bir arkadasimiz pasta oldugunu anlamayip canta zannedince bekledigim sonuca ulasabilmenin mutlulugunu yasadim. 
Arkadasima hayirli ve saglikli bir dogum diliyorum. Allah seni ve bebegini korusun. Hayirlisiyla evladini kucagina almayi nasip etsin.

Sevgilerle

4 comments:

Unknown said...

Baby Shower olayını hiç sevmesem de pasta muhteşem olmuş Sibelciğim. Ellerin dert görmesin. Hele o ayakkabılara bittim. Böyle görünce insan tekrar bebek istiyor :))) Arkadaşına da hayırlı doğumlar bebeğini sağlıkla kucağına alır inşallah. Sevgiler...

Unknown said...

Aslinda bizim kulturumuze ait birsey degil. Ama artik bizde de uygulanmaya basladi...
Cok sagol. Insaallah sana da yapariz bir tane :))) Amin.

Sevgiler

Aicha Dalgic said...

aslinda bana da

yollasaniz harika olur yani :p =)

ellerinizee saglik

ve afiyet olsun :)

çok pratik olmus banada

beklerim

bisous bisous

Unknown said...

Aicha Dalgic cok tesekkur ederim.

Sevgiler