SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, October 5, 2012

Yan Flut Temali Pasta

Bu pastayi canim oglum icin yaptim. Temasi ne olsun ne olsun diye dusunurken, sonunda yan flut ve muzik temali olsun dedik. Neden mi yan flut? Cunku benim  oglum 5 yildir yan flut caliyor ve gercekten de cok basarili bu konuda...
Pastanin yapim asamasi oldukca yorucu oldu ama oglum cok begendi. Pastadaki flutu, cikolatalari, keki hepsini ayni gun icinde yapinca baya yoruldum...
Tatli bebegim seni cok seviyorum annecim. Umarim hayatta her zaman mutlu, saglikli ve basarili olursun. Allah yar ve yardimcin olsun.

2 comments:

ilhan said...

Hem çok güzel , hem sade, hem de anlamlı. Oğlunuza şanslı bir yaşam diliyorum. Ellerinize sağlık.

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Ilhan Bey.