SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, September 29, 2012

Wooden Barrel Baby Shower Cakes


Sevgili Ozgul ve Betul arkadaslarimizin Baby Showeri icin yaptigim fici ve bebek kiyafetleri temali pastam. Bebeklerimizin ikisi de erkek olunca fici kuvetimizin icinde iki tane beyefendi oldu. Kendileri yukarida yikanirken , camasirlari da asagida ipte kuruyor:))

Arkadaslarimin ikisine de Allah'tan hayirli dogumlar diliyorum.

Selam ve sevgi ile Allah'a emanet olun

6 comments:

Unknown said...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Hele o ipte asılan çamaşırlara bayıldım. Sevgiler...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Ulku'cum.

Sevgiler

SEVALCE LEZZETLER said...

Çokk güzel.Ellerine emeklerine sağlık canım:)
Annelere de hayırlı doğumlar diliyorum:)
Sevgiler...

Unknown said...

Çok güzel olmuş Sibel eline sağlık sevgiler.

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Sevalce Lezzetler.

Sagol Pembe'cim.

Sevgiler

Unknown said...

Sibel canım tekrar geldim mutlaka çocuklarına pastasını sen yap bilinçaltına işlerler zaten yapıp başkalarına gidiyo içleri gidiyo benim kız çok içerliyo şimdiden başla derim....neyapalım en önce anneyiz....kolay gelsin sana canım sevgiler.