SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, November 10, 2012

Violin Cake ( Keman Pastasi)

Yarin kucuk oglumun dogum gunu. Ben de oglum icin beyaz bir keman pastasi yaptim. Gecen ay buyuk ogluma flut temali pasta yapinca, kucuk olana da (keman caldigi icin) keman temali bir pasta yapmak sart oldu:)
Canim oglum, dogum gunun kutlu olsun. Hayatinda hep mutlu, saglikli, huzurlu ve basarili ol. Her daim o tatli yuzun gulsun...

4 comments:

Unknown said...

Ellerine sağlık Sibelciğim. Sana ne denir bilemiyorum. maşallah diyorum. Türkiye'ye dönünce beni yamak olarak yanına alır mısın?:))) Sevgiler...

Unknown said...

Estagfurullah Ulku'cum. Sen cok degerli bir insan ve egitimcisin benim senin yamagin olmam gerekir:) Cok sagol.

Sevgiler

Unknown said...

Çok teşekkür ederim. Biz en iyisi inşallah iyi arkadaş olalım. Bu işin erbabı da sensin. Hep daha iyisini yapacağına inanıyorum. Sevgiler...

Unknown said...

Insaallah Ulku'cum. Senin gibi bir dost sahibi olmak beni de cok mutlu eder. Cok sagol.

Sevgiler