SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, October 6, 2012

Tek Kisilik Barney Pastasi

Barney kizimin en cok sevdigi kahramanlardan bir tanesi. Evde sabahtan aksama kadar Barney izlese yine bikmaz benim kizim. Ben de hem model calismak hem de kizima surpriz yapmak icin bu tek kisilik barney pastasini yaptim. Kizim cok sevdi bu pastayi . Gidip, gelip opucem anne diyor:))

Bence cocuk partileri icin guzel bir tasarim oldu.

Sevgiler

6 comments:

Unknown said...

Çok cici olmuş ellerine sağlık. Kızını da çok öpüyorum. Sevgiler...

Unknown said...

Cok sagol Ulku'cum. Seve seve operim:))

Sevgiler

Mutfak Dili said...

Ne guzel surpriz olmus.. Eline saglik olsun canim,.,

Unknown said...

Tesekkur ederim Mutfak dili.

Sevgiler

Unknown said...

TR de barney okadar meşhur bişey değil bazen bi çizgi film kanalında görüyoduk kızımda bakıyodu ama yurtdışında biliyorumki çok meşhur...çok güzel olmuş eline sağlık ve oğluşuna pasta yapmışsın çokda güzel yapmışsın demek istese terzi söküğünü dikebiliyomuş sibel seni gaza getirdiğime sevindim.ve bayıldum çok güzel olmuş...ama çok zor bir pasta valla bravo bakıyorum bakıyorum nasıl yaptın diye....eline sağlık...

Unknown said...

Cok sagol Pembe'cim. Esim bir yandan sen bir yandan tesvik edince bana da artik bir pasta yapmak sart oldu:))
Barney burada cok meshur. Kizima da uzun zamandir bir barney pastasi yapmak istiyordum, kismet buguneymis.
Sevgiler