SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Sunday, February 5, 2012

Gum Paste Flowers Course (Çiçek Kursumuzdan Kareler)

Sevgili arkadaşlar uzunca bir zamandır blogumla ilgilenemiyorum. Hepinizin bildiği gibi Şubat ayı İstanbul kurslarım başladı ve hamdolsun yoğun bir şekilde devam ediyor. Aşağıdaki linkte ilk grup kurs görüntülerimiz var. İnşaallah devamı gelecek...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150576461559244&7set=a.10150576460719244.403037.522509243&type=1&theater



Bu çıçekleri yapan sevgili Ülkü'ye blogundaki benimle alakalı;

Bu aralar kendim için yaptığım en güzel şey katıldığım çiçek kursu. Sevgili Sibelden http://turkishfoodsanddesserts.blogspot.com/ tam gün çiçek yapmanın ayrıntılarını öğrenmeye çalıştım. Beni tanıyanlar çiçekleri çok sevdiğimi bilirler. Bütün gün çiçeklerle uğraşmanın beni ne kadar mutlu ettiğini tahmin edebilirsiniz herhalde. Tabi birde buna sevgili Sibelin değerli ev sahibesi teyzesi Zeynep hanımın, annesinin, kuzenlerinin ve çocuklarının misafirperverliği, tatlı dilleri, güler yüzleri ve birbirinden lezzetli ikramları eklenince hayatım boyunca unutamayacağım bir gün geçirmiş oldum. Bu güzel gün için hepsine tekrar teşekkür etmek isterim. Sibelin şeker kızı, şirinesi Seleni de unutmamak lazım. Annesine düşkün olan küçük hanım o gün annesini hiç üzmedi ve hiç rahatsız etmedi maşallah.
Sibel'in bilgilerinden ve tecrübelerinden istifade etmek isteyenler için ellerini çabuk tutmaları gerektiğini söylemek isterim. Çünkü ay sonunda Sibel'cim evine dönüyor. Sibel'in tek marifeti çiçekler değil o kadar güzel şeyler yapıyor ki mutlaka görmelisiniz http://turkishfoodsanddesserts.blogspot.com/  ziyaret edin bayılacaksınız.
Bu güzel yorumları için çok teşekkür ederim. Bizler de seni tanıdığımız için çok mutlu olduk.Arkadaşımızın güzel tarifleri için bu bağlantıyı ziyaret etmenizi öneririm. http://ogretmeninmutfagi.blogspot.com/

5 comments:

neslice tarifler said...

Kolay gelsin. Ne guzel çiçekler :)

*mehtap said...

ne güzel şeylerr..

Unknown said...

Teşekkür ederim arkadaşlar.

Sevgiler

Blogger Bolat said...

Eğlenceli olsa gerek :)

Unknown said...

Kesinlikle öyle Bolay Bey...