SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, December 9, 2011

Vanilla Spritz Sandwiches





Tarifimi Annemin Kiziyim arkadasimizin etkinligine yolluyor ve kendisine basarilar diliyorum.http://anneminkiziyim.blogspot.com
Cocukken pastaneler de yedigimiz ici cikolatali kurabiyeleri hepiniz bilirsiniz. Ben en cok cikolatalarini severdim:) Iste bu kurabiyeler o kurabiyeler... Cocuklugunuzu kisa bir anligina da olsa donmek isterseniz, deneyin ve ufak bir nostalji yapin:)
Malzemeler
  • 360 gr un
  • Yarim cay kasigi tuz
  • 185 gr tuzsuz tereyagi ( Oda sicakliginda olacak)
  • 125 gr pudra sekeri
  • 1 buyuk boy yumurta oda sicakliginda olacak
  • vanilya

Ilk olarak seker ile tereyagimizi mixerimizde krema kivamina gelinceye kadar cirpiyoruz. Daha sonra yumurta ve vanilyamizi ekleyip cirpmaya devam ediyoruz. Son olarakta un ve tuz karisimimizi ekleyip iyice karistiriyoruz. Hazir olan karisimimizi sikma torbamiza koyup buyuk yildiz ucumuzla 3 cm genisliginde daireler olusturuyoruz ( Her dairenin arasinda 2,5 cm aralik birakiyoruz) .  Tum kurabiyelerimizi tepsimize siktiktan sonra tepsimizi 15 dakika buzdoabina kaldiriyoruz. 15 dakika sonunda 165C derecede 15 dakika pisiriyoruz. Pisen kurabiyelerimiz soguduktan sonra aralarina cikolata ganaj sikip iki kurabiyeyi birlestiriyoruz.
Afiyet olsun

15 comments:

yemekbiraşk said...

çok cici cok şeker olmuşlar gerçenten..
sevgiler

LeylaK said...

ama ben o deseni ona veremem ki :( çok güzel. belki cesaret edebileceğim bir zaman denerim :) ellerine sağlık Selennnnn.

Kahve Dükkanı...

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadaslar. Leyla'cim emin ol yaparsin. Bu arada dolmalarin gercekten istah kabarticiydi:)

Sevgiler

Şirince Tatlar said...

beyaz ve kahverenginin mükemmel uyumu, olsada yesem bayıldım canım eline sağlık:)

Unknown said...

Tesekkur ederim Sevgili sirince tatlar.

Sevgiler

Mutfak Dili said...

Eline saglik canim.Cok guzel suslemissiniz ugrasi ister her halde.
Hamsi cekmis canim diye duydum. Aslinda bu amerikada olan turklerin en buyuk sorunu sanirim. Bizde Texsasda yasiyoruz burda bir market var onlar getirmisler dondurulmus. Ben yemedigim icin tadi nasil bilmiyorum ama arkadaslar iyi degil dediler. Sonucta tazesi gibi olmaz. Yerinde yemek lazim.
İnsallah sizin oralarada da gelir..
Sevgiler..

Unknown said...

Çok teşekkür ederim Mutfak Dili. Evet canım o kadar çok balık istiyor ki resimlere baktikca icim acıyor. Bizim buraya gecen sene getirmislerdi ama tadı çok kötüydü o yüzden bir daha almadık. Esim Çin marketine bakalım belki buluruz dedi. Şansımızı deneyeceğiz bakalım. Bizim ağız tadımıza uygun bir balık bulursam sana da söylerim insaallah .
Sevgiler

pembe kekik said...

Ellerine sağlık.Şekilleri çok güzel.Çok marifetlisin.Sevgiler.

pastabahçem said...

ellerinize sağlıkk çok güzel görünüyolar...

canimçektipişirdim said...

cnm çok güzel olmuş hazır gibi:))ellerine sağlık..

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Pembe kekik. Senin yemeklerine gercekten hayranim. Masaallah cok marifetlisin.

Tesekkur ederim sevgili pasta bahcem ve canim cekti pisirdim.

Sevgiler

durutarifler said...

Nefisss bir görüntü
Ellerine sağlık
İyi haftalar

Unknown said...

Tesekkur ederim Nilay hanim.

anneminkizıyim said...

Canim ilk tarif senden geldi cook tesekkürler, bu kaydin basina bana bu tarifi verdigini yazarsan cok sevinirim, bir karisiklilga neden olmayiz, ayrica cok cici seyler yapmissin emeklerine saglik, gene beklerim, sevgiler....

Unknown said...

Tesekkur ederim arkadasim. Etkinlige yolladigimi sayfanin basina yazdim:)

Sevgiler