SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, April 28, 2012

Yaldiz Islemeli Pasta

Dun aksam yaptigim bu calismam da daha klasik ve gosterisli bir tasarim olusturmaya calistim. Turk ve Osmanli mimarisinde hep yaldizlar ve kabartmalar on planda olunca ben de kendi kulturumuzden esinlenerek boyle bir tasarim yaptim kendimce. Bakalim sizler  begenecek misiniz?

9 comments:

Unknown said...

Senin yaptığın bir şeyi beğenmemek mümkün değil bence. Yine harika bir sanat eseri ortaya çıkarmışsın. Ellerine sağlık. Sevgiler

our twins of N.Y./SEYHAN said...

cok ince ugrasilmisa benziyor Sibel. Insan yemeye kiyamaz:)
ellerine saglik...

pastabahçem said...

ahh ahh bir gün sizin gibi olma ümididr beni bu konuda azimle çalıştırıp araştırmalar yaptıran ellerinize sağlık

Unknown said...

Ulku'cum cok tesekkur ederim. Cok kibarsin...

Seyhan tesekkur ederim.

Pastabahcem cok tesekkur ederim guzel yorumun icin.

Sevgiler

neslinin atölyesi said...

renklerin uyumu harika, gerçek bir sanat eseri nasıl yemeye kıyabiliyorsunuz onu düşünüyorum şu an elinize sağlık. :)

Unknown said...

neslinin atolyesi cok tesekkur ederim. Ben artik alistim:) yerken etkilenmiyorum:)))

Sevgiler

u.aydin said...

super olmus hayatim.ellerine saglik.

Unknown said...

Beğenmek ne kelime bayıldım çok güzel yapmışsın sevgiler...

Unknown said...

Pozitif pembe cok tesekkur ederim.

Sevgiler