SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Thursday, October 27, 2011

Tattoo Cake (Dovmeli Pasta)

Bu aralar blogumla pek ilgilenemedim. Icimden  gelmedi yeni birseyler eklemek ve bloglari dolasmak. Son donemde ust uste gelen kotu haberler o kadar uzdu ki kisa sureli bir depresyona girdim adeta. Bugun artik birseyler yapmalisin diyerek hem aldigim siparisimi tamamlamak hem de ev halkina bir jest yapmak icin bu pastayi yaptim. 

Bu pastamda daha once hic uygulamadigim bir yontem olan dovme yontemini uyguladim .  Ne yalan soyleyeyim cok da hosuma gitti. 

Pastami bugun dogum gunu olan tum dostlara hediye ediyorum.

Selam ve sevgiler

4 comments:

mintinin dünyası said...

woophiiii:)))
100. izleyicin olmak bana nasipmiş.sevgiler gönderiyorum yeniden...

Recep Altun said...

Merhabalar,

Blog sayfama yaptığınız ziyaret ve izleyicilerim eklentisine bıraktığınız profil kaydınız için çok teşekkür ederim.

Profil kaydınızdaki adresten yola çıkarak ben de sizin blog sayfanıza ulaştım. Ellerinize ve emeklerinize sağlık ne güzel pastalar böyle. Tariften anlamam ama, görünüm itibariyle çok güzel ve enfes görünüyorlar.

Selam ve dualarımla.

Unknown said...

100. izleyicimize bir odul vermek isterdim ama uzak olunca sadece tesekkur ve sukranlarimi gonderebiliyorum. Cok tesekkur ederim.

sevgiler

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Recep bey. Blogunuzda bilgi verici makaleleri gorunce ilgimi cekti. Arastirmayi sevdigim icin bilgi icerikli her sayfayi izlemek istiyorum.

Selam ve dua ile...