SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, December 13, 2011

Cymbidium Orchid ( Orkide ) Ve Seker Hamurundan Cicek Yapim Kursu Duyurusu

Sevgili dostlar, onumuzdeki ay icerisinde Istanbul 'da cicek yapim kursu acacagim. Kursta gul, calla lily, Cymbidium orkide,stargazer lily , gerbera daisy, briar rose ciceklerinin egitimi verilecektir. Kursa katilmak isteyen arkadaslar kurs ucret ve malzemeleri icin bana sibelsah@yahoo.com adresinden ulasabilirler. Gorusmek uzere ...

Sevgiler

6 comments:

Ahu Türkyaşar said...

Merhabalar :) Çok zevkli, çok güzel. Selamlar.

marifet ellerimizde said...

MAŞALAHHH MAŞALAH BAKA BAKA DOYAMADIM..NASIL OLMUŞ BUNLAR..AYNI GERCEK GIB.ELLERINE SAGLIK CANIM BENIM...UMARIM HARIKA GECER KURSUN

Unknown said...

Tesekkur ederim Ahu hanim.

Marifet ellerimizde, sagol canim. Insaallah ...

Sevgiler

Kakuleninbebekleri said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AslıASLI said...

Blogunuzu gezdim, okudum. Öyle güzel, öyle zarifki yaptıgınız her şey ellerinize saglık..

Unknown said...

Tesekkur ederim Asli hanim. Begenmenize sevindim.

Sevgiler