SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Saturday, October 1, 2011

Beyblade Cake

Selam arkadaslar.

Bugunku pastamiz genc bir delikanlinin 12. yas gunu icin hazirladigim "Beyblade Cake". Pastamiz cikolatali kek, cikolata ganaj ve frambuazdan olusuyor.

Pastamizin modelini Taha'nin annesi secti ve ben de ayni modeli sevgili Taha icin yaptim. Umarim beyefendi begenmistir:)

Genc delikanlimiza hayirli yaslar diliyor ve dogum gununu kutluyorum.

Selam ve sevgiler

6 comments:

memolininannesi said...

delıkanlıya hayırlı omurler..

Unknown said...

Cok tesekkur ederim. Amin.

Sevgiler

Peygamberim İzinden said...

Selamünaleyküm, önce çizgiresim sandım ama yazınızı okuyunca resmi tıkladım gerçekten güzel bir pasta olmuş elinize sağlık..
Allah'a emanet olun.

Unknown said...

Aleykum selam emine hanim. Tesekkur ederim.

Siz de... Sevgile

KURABİYECİCİ said...

Ellerine saglik cok hos gorunuyor.Ben bayildim eminim delikanlida coook begenmistir

Unknown said...

Tesekkur ederim "Kurabiyecici". Gorusmek uzere...

Sevgiler