SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, September 9, 2011

Elmali Turta

Uzunca bir aradan sonra nefis bir elmali turtayla hepinizi selamliyorum. Yaz tatili, Ramazan ayi... derken blogumdan o kadar uzak kalmisim ki ben bile inanamadim. Insaallah bundan sonra bu kadar uzun ayriliklar olmaz diyerek gecelim tarifimize.
Malzemeler
  • 3 yumurta
  • 250 gr margarin (Oda sicakliginda)
  • Yarim cay bardagi siviyag
  • 1 paket kabartma tozu (10 gr)
  • 1 paket vanilya
  • 13 yemek kasigi seker
Uzeri icin
  • 6 tane elma
  • 10 kasik seker
  • Tarcin
  • Ceviz
Tum malzemeleri karistirip kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde edelim. Diger taraftan elmalarimizi rendeleyip seker, tarcin ve ceviz ile suyunu cekene kadar pisirelim. Soguyan ic malzememizi kalibimiza yaydigimiz hamurumuzun uzerine esit miktarda yayip firina verelim. Tartimiz soguduktan sonra uzerine pudra sekeri serpip servis edebiliriz. 
Not: Tartimizin hamuru 2 cm kalinliginda olacak

3 comments:

Unknown said...

hepimiz bu yaz tatili sebebiyle uzak kaldık maalesef.ama artık kış geliyor ve hepimiz buradayız.ellerine saglık.

bırtutamkekik said...

ayyy nasılda leziz görünüyorr:))bayılırımm elmalı her bir lezzete:)şööyyle misssler gibi tarçın kokulusundan..
ellerinize sağlık...
takipteyim..
sevgiler...

Unknown said...

Cok tesekkur ederim birtutamkekik. Bu arada onerini dikkate aldim ve uyguladim. Destegin ve yardimin icin cok tesekkur ederim.

Selam ve sevgiler