SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, June 21, 2011

Krem Santili Pogaca

Uzun bir aradan sonra harika bir pogaca tarifiyle herkese selamlar.
Krem santili pogacalari sevgili pepelanin blogunda gordugum gunden beri denemek istiyordum. En nihayetinde bugun deneme firsati buldum ve tek kelimeyle harika olduklarini soyleyebilirim. Denemeyen herkese siddetle tavsiye ediyorum...

Malzemeler:

. 1 paket toz krem şanti
. 1 paket tereyağı (250 gr)
. 1 yemek kaşığı kuru maya
. 2 adet yumurta ( Birinin sarısını üzerine sürmek için ayırınız.)
. 1 su bardağı süt
. Kabartma tozu
. 5-6 su bardağı un
. Tatlı için şeker, tuzlu için tuz :)

Yapılışı:

.Yağı, krem şantiyi, yumurtayı karıştırıp, yoğurunuz.
.Sütü ve mayayı karıştırarak, ılık bir yerde 5-10 dakika köpürtüp, karışıma ilave ediniz.
.Elenmiş un, kabartma tozu ve tuzu da ekleyip hamuru toparlayınız.

Ben hamuru ekmek makinesinin hamur ayarinda yogurtup mayalandirdim. Hamura 2 tatli kasigi tuz koydum. (Siz dilerseniz tuz yerine seker ekleyip sekerli de yapabilirsiniz.)
Hazir olan hamurumuza diledigimiz ic malzemeyi koyup, sekillendirdikten sonra uzerlerine yumurta sarisi surup 180 derece de uzerleri kizarana kadar pisiriyoruz.

Afiyet olsun.

4 comments:

marifet ellerimizde said...

ellerıne saglık..nefıs bende bunların kurabıyesını yapmıstım:)sen hıc ugramıyorsun:(((((((

Unknown said...

Cok tesekkur ederim. Turkiye'den ailem geldi o nedenle blog ziyaretlerine pek vakit ayiramiyorum. Ama simdi senin kurabiyeleri ziyarete geliyorum:))

pembe kekik said...

Elinize sağlık.Çok nefis görünüyorlar.

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Pembe kekik.

Sevgiler