SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, December 31, 2010

Benekli Pasta (Pink-Brown Dotted Cake)



Benekli pastamizin adini oglum Emir ile birlikte koyduk. Adi ne olsun diye baya dusundukten sonra en uygun ismin "Benekli pasta" olduguna karar verdik. Benekli pastamin keki vanilyali sunger kek. Ic kremasini beyaz cikolata ve krema ile yaptim. Acikcasi beyaz cikolatali kremayi ilk kez deniyorum. Cikolatali ganaj mi beyaz cikolatali krema mi ? diye sorarsaniz benim cevabim cikolatali ganajdan yana olacaktir. Bu sefer pastamin ust kaplamasinda kremanin uzerine "Marzipan" Turkce tabirle, "Badem ezmesi" kullandim. Badem ezmesini merdane ile pastamin boyutlarinda actiktan sonra krema ile sivadigim pastamin uzerine aynen seker hamuru gibi kapladim. Son olarakta seker hamuru ile kaplayip kaplama islemini sonlandirdim. Acikcasi dekor ve tasarim kismi ile cok fazla ugrasamadim. Cunku asiri derecede yorgun ve bitkindim. Umarim hosunuza gitmistir.

2 comments:

Ozlem said...

Merhaba. Wiltonun sayfasinda gordum bu guzel pastanizi. Bu vesileyle de blogunuza geldim. Cok guzel calismalariniz var, hepsi cok guzel gorunuyor ellerinize saglik. Bloguma ziyaretinizi beklerim. Sevgilerle. Ozlem.

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Ozlem hanim. En kisa zamanda ziyaret edecegim. Selam ve sevgiler.