SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Wednesday, December 14, 2011

Cicek Kursu Ve Malzemeleri

 Sevgili arkadaslar dun blogumda yayinladigim gibi insaallah onumuzdeki ay Istanbul'da seker hamurundan cicek kursu yapacagim. Katilmak isteyen arkadaslar icin kurs malzeme listesini yayinliyorum. Bunun yaninda baska malzeme siparisi vermek isteyen olursa da benimle irtibata gecebilir. Kurs ucret ve malzemeleri hakkinda benimle sibelsah@yahoo.com adresinden irtibata gecebilirsiniz. Insaallah bol katilimli ve yeni dostluklara vesile olacak guzel bir kurs olur...



14 comments:

Nina said...

You are very talented; I like your work, compliments dear and see you soon!

Unknown said...

Nina thank you your very kind comment. Your comment made me happy.

See you soon.

Mutfak Dili said...

Canim benim sen bu kursu Amerikada da yap bizde gelelim..))
Siz Istanbuldami yasiyorsunu Amerikada mi?
Elinize saglik bu kadar merifetli hanimlari gorunce blogda bosuna ugrasdigimi dusunuyorum..

Unknown said...

Mutfak dili ben New york'un baskenti Albany'de yasiyorum. Ama ailem Istanbul'da. Burada yasadigimiz yer kucuk yer oldugu icin kurs icin Istanbulu tercih ettim. Eger yeterli katilimci olursa insaallah orada yapacagim. O vesileyle ailemi ve ulkemi ziyaret etmis olurum.

Kendine haksizlik etme ben senin blogunu severek takip ediyorum. Bence cok guzel...

u.aydin said...

sevgili arkadasim hosgeldin.beni izlemeye almissin inan cok sevindim.cunku bende uzun zamandir seni begenerek izliyorum.nice guzel paylasimlara insallah.sevgiler yad ellerden yad ellere.

Unknown said...

Sevgili u.aydin cok tesekkur ederim. Tanistigimiza memnun oldum. Insaallah daha cok gorusmek dilegiyle.

Selam ve sevgiler

pastabahçem said...

bu malzemeler muhteşem nasıl elde edebiliriz acaba?

Unknown said...

Pastabahcem eger siparis verirseniz siparis uzerine getirebilirim. Detayli bilgi isterseniz mailinize yollayabilirim. Mailinizi bana yollarsaniz:)

LeylaK said...

şahaneler ya. bayıldımmm. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

Unknown said...

Tesekkur ederim Leyla'cim.

Sevgiler

ihlamurcum said...

Geçen yaz gül kursu almıştım(petunyalarım Filizden ), inanılmaz keyifliydi. Bu sene oğlum üniversite sınavına hazırlanıyor, kursunuzu çok almak istesemde gelemiyorum.Umarım yaz tatilinde gene gelirsiniz , tanışırız ve bende kurs alırım.Sevgilerle

Unknown said...

Tesekkur ederim Ihlmurcum. Insaallah ben de seninle tanismak ve birlikte birseyler paylasmayi cok isterim.

Sevgiler

Unknown said...

Merhaba Selen yeni bir blogger olarak sizin gibi tecrübeli bir blogger tarafından izlenmek beni çok onurlandırdı. Teşekkür ederim. Kursunuzla ve bu malzemelerle ilgili ayrıntılı bilgi verirseniz çok sevinirim. Sevgiler...
gylpembe@hotmail.com

Unknown said...

Sevgili Ogretmenin Mutfagi, asil ben bu degerli yorumunuz icin tesekkur ederim.

Sevgiler