SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Monday, November 19, 2012

Single Open Peony, White Rose

Bu sefer ki ciceklerim single open peony ve beyaz gul. Insaallah cok yakinda daha yeni ve farkli calismalarimi da yayinlayacagim.

Bu iki calismam da gunun favorilerine girince ben bu hafta cok mutlu oldum. Tum dunyadaki meslektaslarimin bulundugu bu genis platformda t begenilip favori listesine girmek benim icin cok onur verici... http://cakecentral.com/g/i/2858529/

3 comments:

Unknown said...

Sibel selam çok güzel olmuşlar hemen blog haberlerinde görünce ilk önce sana geldim bende bu hafta ayşe yamanın eğitimine gittim çiçek eğitimi için bizde çok güzel çiçekler yaptık seni anlattım ama tanımadı belki ameriakadasınız diye tanır diye düşündüm sen kimden eğitim aldın...birde ne soracağım sen wilton kalıpmı kullanıyorsun...epey bir pahalı ayşe hanımın seti...bakalım yavaş yavaş topluycaz artık...bir kaç güne bende yayınlıyacağım belkide yarın bakarsın sevgiler

Unknown said...

Selam Pembe'cim. Ben Amerika'da aldim egitimimi. Blogun yan tarafina yazmistim aldigim egitimleri oradan da gorebilirsin. Ben de Ayse Yaman'i sadece giyabinda taniyorum. Canim ilk cicek kursumda wilton kaliplari kullanarak kursumu vermistim. Ancak su an farkli ve yeni kaliplar aldim onlari kullaniyorum.Kaliplar ve onlarin silikonlari oldukca pahali. Ben de bu yaz kesin donus yapacagim diye surekli eksiklerimi tamamlamaya calisiyorum. Bir de insaallah Turkiye'de ki egitimlerim icin ek kaliplar almaya calisiyorum. Yardima ihtiyacin olursa haber ver:))

Zeynep said...

Sevgili Selen blogunu yeni kesfeden birisi olarak cok begendigimi soylemek istiyorum. Ben de Amerika'da yasiyorum. Ciceklerin ve pastalarina bayildim. Bence ciceklerin gercekten cok gercekci duruyor. Umarim birgun ben de senden kurs alan sansli insanlardan birisi olurum. Basarilarinin devamini dilerim.

Sevgiler

Zeynep