SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Thursday, March 31, 2011

Cikolatali Pasta

Benim favorim olan bu pastayi bugun aldigim bir siparis uzerine yaptim. Daha once yaptigim cikolatali pastami goren musterim aynisindan isteyince ben de  icerigi  ayni  ama goruntusu, uzerindeki cikolatadan yaptigim kalp figurlerinden dolayi biraz farkli olan bu pastayi yaptim.

Begenilmesi umidiyle....


Selam ve sevgi ile Allah'a emanet olun.

8 comments:

Anonymous said...

bu pasta cokkkkk iştah kabartıcı ellerıne saglık

Unknown said...

Tesekkur ederim canimcim. Gelince yapariz insaallah.

canimçektipişirdim said...

görüntü muhtesem ellerine sağlık..

Unknown said...

Tesekkur ederim canimcektipisirdim. Senin hizina yetisemiyorum. Inan her girdigimde birkac tarif bir gunumu sirf senin bloga ayirmam gerekiyor:)) Ellerine saglik.Hersey cok guzel.

Sanattryemek said...

yine cok guzelolmus diger pastalariniz gibi
elinize saglik

Unknown said...

Cok sagol sanattiryemek. Tesekkur ederim.

Sevgiler

Anonymous said...

siz bir de onun tadina bakmalisiniz. harikaydi....

Unknown said...

Afiyet olsun:)