SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Thursday, May 10, 2012

Uc kalpli Cikolatali Pasta

Cikolatali frambuazli uc kalpli pastami bu sefer kendim icin yaptim. Uzun zamandir kendim icin pasta yapmamistim. Bugun de kendimi odullendireyim bari dedim ve bu bol cikolatali, frambuazli pastayi yaptim. Bana afiyet olsun sizlere de iyi seyirler:))) Keske sanaldan ikram edebilsem ama teknoloji daha o kadar gelismedi ne yazik ki:( uzgunum...

Sevgiler

5 comments:

Mutfak Dili said...

Ay o teknoloji gelisse kilodan haretek edemeyiz zaten..
Bilgisayar basinda sabah oylen aksam ye otur dusunemiyorum..) Bir de Amerika da hic hayalini kurmak istemem.
Eline saglik olsun canim..
Ayrica roportajini keyifle okudum. Cocuklar masallah cok tatli..Siz de tabi..)
O cocuklarla bu kadar harikalar yapmaniz cok taktir edilir..
Nazar degmesin canim..
Basarilar sevgiler..

Unknown said...

Sibelcim eline sağlık ve afiyet olsun ohhh iyi yapmışsın bende anneler günü için kendime yapıcam...

Unknown said...

Haklisin Mutfak dili. Her gordugumuzu yemekten hepimiz obez olurduk:)) Hele bir de ABD gibi asosyal bir yerde ...:)
Cok sagol guzel yorumun icin. Ben de senin roportajini heyecanla bekliyorum.

Pembe'cim birazda kendimize surpriz yapalim:) Sana da simdiden afiyet olsun.:)
Sevgiler

Noblesse said...

ohh mis gibi, enfes görünüyor, ellerine sağlık.

Unknown said...

Tesekkur ederim Noblesse.

Sevgiler