SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Friday, May 11, 2012

Insaat Kepcesi Pastasi


Minik kaganin dogum gunu icin yaptigim insaat iscisi ve kepce temali pasta. Kucuk bey kepceleri cok sevdigi icin Tugba Hanim pastanin temasinin kepce olmasini istedi. Ben de bu fikre duvar oren kucuk bir insaat iscisi ( Malasi kendisinden buyuk:) kacak isci ayni zamanda:))) ekledim. Pastamiz cikolata, frambuazdan olusuyor. Umarim kucik iscimiz pastayi begenir:))

2 comments:

Mutfak Dili said...

Canim anneler gunun kutlu olsun. O guzel yavrularinin basindan eksik etmesin Rabbim, Huzur mutluluk saglik diliyorum..
Iyi geceler canim..

Unknown said...

Sagol canim senin de. Amin...Ayni duayi ben de senin icin yapiyorum...

Sevgiler