SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Wednesday, June 27, 2012

Cikolatali Ve Royal Icing Gullu Pasta

Bugunku pastam cikolatali, bademli, cikolata parcali ve frambuazli nefis bir pasta. Dekor icin cok ugrasmak istemedigim icin  pastamin uzerine daha onceden,  dekor olarak kullanmak icin yaptigim royal icing gul calismami koydum...
Pastanin  fotografi cok hosuma gitmedi aslinda:( Kuzey bolgesinde olunca ve de eviniz cok gunes almayinca fotograf cekmek bir iskence halini aliyor... 
 Umarim seversiniz.

7 comments:

Mutfak Dili said...

Canim eline saglik olsun.
Resim guzel olmamis diyorsun ama bence guzel.
Lezzetli gozukuyor ya sen ona bak..
Sevgiler..

Unknown said...

Cok sagol canim. Sen bize su sirlari ogret:) gunes isigi cok onemli. Benim evim cok karanlik o yuzden cok sikintili oluyor.

our twins of N.Y./SEYHAN said...

mutfak diline katiliyorum. sanat eseri gibi duruyor walla:)

Birkaselezzet blogspot.com said...

ELLERİNE SAĞLIK TATLIM...
RESİM BAZEN İSTEMEDİĞİMİZ ŞEKİLDE OLUYOR..
GÜZEL ÇEKİLMİŞ SIKMA CANINI EVET CANIM IŞIK GERÇEKTEN ÖNEMLİ SAATLERCE RESİM ÇEKTİĞİM OLUYOR KALİTELİ ÇIKMAYINCA ÜZÜNTÜ YAPIYORUZ...
:)
KUCAK DOLUSU SEVGİLER...

Unknown said...

Seyhan'cim cok sagol.

Bir kase lezzet sana katiliyorum inan bazen o kadar ugrastiriyor ki, Gunesin ne kadar buyuk bir nimet oldugunu bir kez daha anladim:)

Gurme Şirine said...

merhaba ben geldim...
ellerine sağlık canım...
sizi takibe aldım...
sizde beni takibe alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

Unknown said...

Gurme Sirine hosgeldin. Bu arada ismin ve blogundaki resim cok hosuma gitti:))