SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Wednesday, May 29, 2013

Topsy Turvy Circus Cake

Canimiz , evimizin sekerinin ucuncu dogum gunu icin yaptigim Handi Cake'in tasarimi" Topsy Turvy Circus Cake" imiz. Kizim icin su ana kadar bir dogum gunu pastasi yapmak kismet olmamisti.  Internette modellere bakarken bu pastayi gorunce anne bana bundan yap dedigi an hem yeni bir calisma yapmak hem de ona hos bir ani olsun diye kollari sivadim. simdi cok mutlu, gidip, gelip palyacolarini seviyor:)

4 comments:

ilhan said...

Nasıl ya? Bu foto gerçek pasta mı? İnanılır gibi değil. Peki nasıl kıyılıp yenir? B u pasta olayında son nokta yok galiba. Elinize sağlık cidden hayretler içindeyim.

Unknown said...

Evet ilhan Bey gercek pasta. Cok tesekkur ederim.

Unknown said...

Selammm ellerine sağlık bravo Sibel Ayşe Yamanda bu kursa gitmiş ve bu pastanın aynısını o da oğluna yapmış...Siz kesin dönüş yapmıyormuydunuz Nisanda dönüyoruz demiştin planlarda değişliklikmi oldu...başarılar sana...sevgiler

Unknown said...

Selam pembe.

Bu tasarim Handi cake'in tasarimi ve aylardir kurs reklamlarini goruyordum. Mayis ayin'da kizimin dogum gunu icin de yapmaya karar vermistim. Sadece tevafuk olmus demek ki. Ben agustos ayinda donuyorum insaallah. Ve kurs duyurularimi da yaptim. Kurslarim ve satis calismalarim Insaallah agustos'tan itibaren Istanbul'da olacak.