SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, December 20, 2011

Seker Hamurundan Cicek Kursu Kayitlarimiz Devam Ediyor. Herkesi Bekliyorum:))







Sevgili arkadaslar  blogumda yayinladigim gibi insaallah onumuzdeki ay Istanbul'da seker hamurundan cicek kursu yapacagim. Katilmak isteyen arkadaslar icin kurs malzeme listesini yayinliyorum. Bunun yaninda baska malzeme siparisi vermek isteyen olursa da benimle irtibata gecebilir. Kurs ucret ve malzemeleri hakkinda benimle sibelsah@yahoo.com adresinden irtibata gecebilirsiniz. Insaallah bol katilimli ve yeni dostluklara vesile olacak guzel bir kurs olur...

Bu arada Amerika'da New york Albany'de de Turk Kultur Merkezin'de cicek yapim kursu verecegim insaallah. Amerikali tum dostlari bekliyorum:)

5 comments:

Unknown said...

Fransa'da da yapan olsa keske, orda olmak isterdim. Kendine iyi bak, ve kolay gelsin canim

Unknown said...

Tesekkur ederim Ayla. Kismet belki birgun sen acarsin oyle bir kurs:)

Sevgiler

Peygamberim İzinden said...

Benim dunyafoto.blogspot.com (muhabbetin zerreleri) adlı blogumu herhalde takip etmiyorsunuz oradan geldi ödülünüz..
Teşekkür ederim. Allaha emanet olun..

kimsiniz said...

yaa fransaya gelecek olsaydin...

Unknown said...

Kismet mavi ruyam. Insaallah Turkiye'de gorusuruz birgun.

Sevgiler