SELEN CAKE BUTIK PASTA
WELCOME TO SELEN'S CAKE HOUSE

Ozel gunleriniz icin Ozel tasarim pasta, cup cake, kurabiye, Turk baklavasi, borek ve Turk yemekleri hazirlanir. Irtibat icin: sibelsah@yahoo.com

Tuesday, March 22, 2011

Cilekli ve Beyaz Cikolatali Pasta

Bu hafta o kadar yogun gecti ki ben bile inanamadim. Bu kadar yogun bir haftanin basinda bu sabah calan telefonumla yeni bir kosturmacanin icerisine girdim. Bir arkadasim bugun oglene kadar acil bir dogum gunu pastasi siparisi verince sabah 9:30'da mutfagin yolunu tutan ben bir yandan pandispanya yaparken diger taraftan kremami hazirliyarak mutfakta adeta kosturuyordum. Neyse ki Allah'in izniyle pastami istenen saate yetistirebildim ve sag salim teslim ettim. Aslinda adini son dakika pastasi koysam sanki daha iyi olacak ama..:))

Selam ve sevgiler

9 comments:

canimçektipişirdim said...

cnm ellerine saglık pastan çok güzel olmus..

Unknown said...

Cok tesekkur ederim. Begenmene sevindim.

Sevgiler

Sanattryemek said...

pandispanyanin uzeri icin krem santi mi kullandiniz,yada baska bir krema mi,cok duzgun ve sik bir pasta olmus,sanki pastaneden cikmis gibi super

Unknown said...

Tesekkur ederim. Uzeri icin kendi yaptigim bir kremayi kullandim. Cok acele oldu pek icime sinmedi ama siparisi veren kisi begenince icim az da olsa rahatladi.

Sevgiler

deniz said...

Eline sağlık,süper görüntüüü...

Sevgiler

İkiz Annesi said...

Görüntüsü çok güzel ellerine sağlık canım benim:))

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Deniz hanim. Cok sagol Ikiz Annesi. Begenmenize cok sevindim.

Sevgiler

yedirenk said...

pasta süpper gözüküyor,ellerinize sağlık.sevgilerimle...

Unknown said...

Tesekkur ederim "Yedi Renk".

Sevgiler